ProductcategorieĆ«n ↓

Veelgestelde vragen

Hoe winkel ik bij 'Ik Winkel Gezond'?

Nieuwsbrief

Recepten

Mijn Persoonlijke Account

Mijn Boodschappenlijstje

Producten & Voorraad

Betaling

  • + Welke betaalmiddelen worden aanvaard?

    Ik Winkel Gezond aanvaardt transacties via Mastercard, Visa, Bancontact/MisterCash, Paypal of via overschrijving. Alle betalingen worden veilig verwerkt door ICEPAY. Klanten in Nederland kunnen ook betalen via iDEAL. 

  • + Hoe voeg ik een kortingscode of cadeaubon toe?

    De kortingscode of cadeaubon kan je links onder toevoegen bij het afrekenen van je winkelmandje (stap 1). Vergeet niet op ‘Controleer’ te klikken om de eenmalige code te activeren.

  • + Hoe verkrijg ik een kortingscode?

    Kortingscodes worden berekend op basis van je huidige aankoop en kan je ingeven bij je volgende bezoek aan Ik Winkel Gezond. Elke keer een klein cadeautje dus voor onze terugkerende klanten!

Levering

  • + Hoeveel bedragen de leveringskosten?

    Vanaf 65,00 € leveren we GRATIS!
    Is je totale aankoopbedrag (inclusief BTW) minder dan 65,00 €, dan rekenen we volgende bijdrage in de leveringskosten aan:

    - 5,00 € voor levering op een adres of postpunt in België (inclusief BTW)

    - 8,00 € voor levering op een adres in Nederland (inclusief BTW)

  • + Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Ja, als je je bestelling wilt afhalen in onze winkel te Hasselt, rekenen we GEEN bijkomende kosten aan, ongeacht je aankoopbedrag. Ophalen is dus gratis. Vink je voorkeur aan in stap 1 bij je winkelmandje.

  • + Hoe lang is de levertermijn?

    Indien de goederen op voorraad zijn en we je betaling ontvangen hebben, sturen we je pakket op of kan je het komen afhalen binnen de 24u (werkdagen).
    We sturen je een emailtje als je pakket klaar is voor verzending / afhaling.
    Pakjes voor België komen (meestal) 1 werkdag na verzending aan.
    Pakjes voor Nederland worden geleverd 2 à 5 dagen na verzending.

    Voor pakjes die niet op voorraad zijn kan je onze Levertermijn pagina raadplegen.

  • + Wat als mijn bestelling beschadigd is bij aflevering?

    Hoewel elke inspanning is genomen om zeker te zijn van een veilige levering, is het soms mogelijk dat een product beschadigd wordt tijdens de verzending. Mocht dit gebeurt zijn bij een product uit je bestelling, contacteer ons dan zo snel mogelijk.

Contact